E plina lumea de pacalici

Nu stiu altii cum sunt, ca sa-l parafrazez pe Creanga, dar eu unul m-am saturat de pacalicii care au senzatia ca le cunosc pe toate, care preiau din zbor cateva idei aruncate de catre un sef mai mare, sau de vreun consultant venit de peste mari si tari. Evident, pacalicii sunt si niste yesmani de prima mana.

M-am saturat de cei care spun lozinci la moda, fara sa inteleaga si sa-si asume nimic din esenta acestora.

M-am saturat de aceste creaturi care mimeaza cunoasterea, implicarea, inventivitatea.

M-am saturat de bete-n roate puse gratuit, de comentariile critice ale pacalicilor care devin experti in fata paginilor pline, dupa ce nu au reusit decat un spectaculos ridicat din umeri in fata paginilor albe.

Ca sa poti trece senin mai departe trebuie sa inveti sa-i ignori. Ideal ar fi sa-i lasi in plata Domnului, dar uite ca nu poti sa faci chiar orice, oricand. Cineva incerca sa-mi explice ca fiecare loc are pacalicii lui. Probabil ca da. Asta inseamna ca cea mai pragratica abordare e tratarea cu indiferenta, regula de aur „spui ca ei si faci ca tine”.

OK, dar pana cand?

Lasă un răspuns

