Mai bine mai tarziu?!

Am fost la concertul AC/DC! Greu de crezut, dar m-am trezit cu doua bilete exact cu doua ore inainte de show. Ce era sa fac? M-am dus!

AC/DC la Bucuresti.

Nu aveam de gand sa ajung la intalnirea cu rockerii australieni din acelasi motiv pentru care am absentat si de la alte cantari: vreau sa raman cu imaginea idilica a trupelor favorite, asa cum mi-am format-o cu multi ani in urma. Si m-am convins, inca o data, ca am dreptate. Concertul AC/DC fost un show corect, dar cam atat. O cantare de nota 8.

Si inca ceva. Intalnirea asta trebuia sa se petreaca acum 25 – 30 de ani. Unora le place sa spuna “mai bine mai tarziu decat niciodata”. Corect. Dar si mai corect e ca toate sa se intample la timpul lor. De exemplu, concertul Muse din 2007, de aici, de la Bucuresti. A fost foarte tare!


Lasă un răspuns

