Drip, drop, gusturile se discuta!

Eurovision nu e genul de concurs care sa-mi capteze atentia, dar am fost curios sa vad care-i clasamentul si asta din pricina polemicilor declansate dupa ce Paula si Ovi au ocupat (doar) locul III.

Nu sunt un ingorant in materie de muzica, de aceea o sa-mi dau cu parerea scurt si la obiect: primele doua locuri (Germania si Turcia) nu aveau ce cauta in finala, dar nici ai nostri nu au avut o piesa de locul I. Clasarea noastra e meritorie, dar au fost piese mai bune in concurs.

Mie mi-a placut Safura (ar fi putut castiga si concursul „cea mai mandra fata de la Eurovision”), reprezentanta Azerbaijanului. Ce a cantat ea iti ramane in cap si te gadila placut la urechi. „Drip, drop” e o piesa care merita inclusa in colectia personala. Parerea mea de rocker cu vechime!

Lasă un răspuns

