Se prea poate sa fim un caz unic in tara!

Weekendul trecut m-am intalnit cu colegii din liceu. Am serbat 27 de ani de cand am absolvit mate-fizica la „Hasdeu”, in Buzau. S-ar putea sa fim un caz unic in tara, poate chiar in lume, cine stie?

XII-C inainte de excursia la Balcik

XII-C inainte de excursia la Balcik

In 2008, la intalnirea de 25 de ani, am petrecut trei zile si doua nopti la Murfatlar si la Mamaia (acolo avem gazde de exceptie), ne-am simtit excelent impreuna si ne-am propus sa se revedem in fiecare an, in ultimul weekend din luna mai. Atatia cat vor putea veni. Ne-am intalnit si anul trecut, am facut-o si anul acesta si povestea o sa continue. Nu vrem sa intram in Cartea Recordurilor, pur si simplu ne face placere sa stam la povesti, sa punem tara la cale, sa petrecem impreuna.

Anul acesta „surpriza emisiunii” a fost o excursie de o zi la Balcik. Am mers cu autocarul, asa ca in liceu. Am niste idei interesante pentru 2011. Nu insistati, toate la timpul lor.

XII-C la Balcik

XII-C la Balcik

Ar fi minunat daca si altii ar incerca experiente ca aceasta, chiar daca nu in fiecare an. Eu v-o recomand din toata inima!

  1. Emilia Marin

    Sunteti unici!! Voi toti cei care faceti acest lucru posibil,voi care faceti totul ca povestea sa continue,noi cei care vrem sa fim impreuna.
    Sentimentul a fost super.Avem „suficienti” ani pentru a nu rata aceste momente care ne fac sa ne simtim ca in liceu, chiar si pentru cateva clipe,ore,zile…
    Sunt lucrurile care ne umple sufletul, sunt amintirile pe care nu ni le va lua nimeni niciodata!

  2. dan bundur

    „Lucram” cu placere. Merci!

Lasă un răspuns

