Adevarul e ca mi-am dat demisia!

Dupa 3 ani si vreo doua luni, timp in care am facut un ziar, o revista si un site pentru Adevarul Holding, „m-am indragostit de alt harem” (vorba vine, asa spunea Toma Caragiu intr-un sketch celebru), adica mi-am dat demisia.

Un prieten mi-a adus aminte astazi ca un sut in fund (,,,) e un pas inainte. Vreau sa confirm regula! Cert e ca trebuie sa schimb aerul si am o sansa sa fac lucrul acesta. Daca nu avea loc „executia”, ramaneam sedus de galopul de zi cu zi, de goana dupa unici, la un site la care am albit (un pic) lucrand. Trebuie sa ai puterea sa te opresti uneori si sa te intrebi daca ceea ce faci chiar merita! Si daca esti suficient de sincer cu tine, o sa afli raspunsul corect. Si daca chiar poti sa iti asumi toate consecintele deciziilor tale, nu mai sta pe ganduri. Mai bine sa faci si sa-ti para rau, decat sa nu faci si sa-ti para rau! Corect?

  1. Ciprian

    Corect Dane

  2. corect!
    in special cand esti bun si dur:)

  3. Succes in continuare si poate, acum ai macar o ora libera, ne vedem la o cafea.

  4. eu imi aduc aminte cu drag de perioada Libertatea de Duminica… echipa initiala a fost de exceptie:)

  5. Pingback: 2010 in review « GaNdUrI, ChEsTiI, SoCoTeLi

  6. Pingback: Alo, unicilor, onorabililor, incercati si o demisie in grup! « GaNdUrI, ChEsTiI, SoCoTeLi

  7. Pingback: Pacalicii fusera si se dusera. Cale batuta, ca bumbacul! « GaNdUrI, ChEsTiI, SoCoTeLi

Lasă un răspuns

