Raspunsuri pentru toata lumea

Tiberiu Lovin a postat pe blogul sau stirea cu demisia. Evident au fost comentarii la care am raspuns imediat ce le-am citit. Raspunsuri pentru toata lumea.

„Stiu ca e pierdere de timp sa raspunzi la comentarii, dar merita sa incerc. Nu cred ca o sa mai am ocazia!

Deci:
pentru Pyuric: bravo! (formularea initiala era fara verb, dar virgula a ramas acolo si asta nu e deloc o scuza!). M-as bucura totusi daca cei care citesc anuntul demisiei ar intelege si altceva;

pentru Tiberiu Lovin: extrage esenta;

pentru ZaWatcher: daca ai si actiona pe cat de inteligent crezi ca te exprimi, divizia web de la AH ar fi fost mai sus;

pentru contestatarii mai mult sau mai putin anonimi: va doresc sa aveti parte de toate provocarile profesionale carora am incercat eu sa le fac fata. Daca nu le veti avea nici macar pe acestea, atunci ati trait degeaba (profesional vorbind);

pentru fani si restul lumii: respirati adanc si priviti inainte! Succese nebanuite!”

Daca am ratat pe cineva, scuze!

Lasă un răspuns

