Da, sunt fan Uruguay si ma simt minunat!

Aseara am uitat de toate. Meciul Uruguay-Ghana m-a rupt pentru mai bine de doua ore de realitatile vietii. A fost incredibil. Multi vor spune „noroc chior”. Eu spun „magic”.

"Uruguay nu a fost niciodata atat de fericit!", titlul dat de El Espectador, un jurnal din tara lui Forlan

Da, sunt fan Uruguay si ma simt minunat, cu toata amarala pe care mi-au adus-o in suflet problemele de la job. Cand arbitrul a dictat penalty pentru Ghana in ultimul minut al prelungirilor eram impacat. Eram multumit de ceea ce vazusem si deloc suparat. Ce s-a intamplat mai apoi a fost magie. „Zeii lor au fost mai puternici”, ca sa-l citez pe unul dintre comentatori. Toate asteptarile (si poate jocurile) au fost facute pentru ca echipa africana sa ajunga in semifinale. N-a fost sa fie. Imi imaginez ce a fost la Montevideo cand a ratat Gyan. As fi vrut sa fiu acolo cand a inscris Abreu.

Din Gazzetta dello Sport

Mai am de vazut doua meciuri cu Forlan&CO. la acest Campionat Mondial. Se poate intampla orice, dar chiar nu mai conteaza. Daca nemtii trec azi de Argentina, asa cum simt ca se va intampla (desi mi-ar placea nespus o finala Tabarez-Maradona) si spaniolii vor invinge Paraguay, desi va fi un meci mai greu decat se asteapta microbistii, CHIAR NU MAI CONTEAZA!

Nebunul (Abreu), cel mai bun discipol al lui Panenka - scria Marca dupa meci.

Apropo, stiti ca Uruguay-ul are aproximativ 3,5 milioane de locuitori? Atat.

  1. PRIZONIERINLAGAR

    are vreo 6 milioane,dar oricum pentru otara cu 6 mil. de locuitori D-zeul fotbalului le-a dat cam mult.

  2. dan bundur

    Ai dreptate partial si anume la cat fotbal le-a lasat Dumnezeu uruguayenilor. Populatia e asa cum am scris eu: 3,5 milioane. Sase milioane si vreo patru sute de mii de oameni traiesc in Paraguay, dar deja vorbim de alte lucruri. Spor!

Lasă un răspuns

