Celestii au mai facut o „victima”: sotia mea

A plecat sa-si viziteze mama, undeva in judetul Valcea, si nu a fost vineri seara acasa, atunci cand Uruguay si Ghana au facut spectacol la Mondiale. Si chiar daca ar fi fost, nu ar fi stat in fata televizorului la un meci de fotbal. Nu e genul.

Sambata, dupa ce i-am spus povestea unei partide incredibile,  m-a intrebat: „Cand vedem urmatorul meci?”. Am crezut ca nu aud bine, dar clarificarea a venit repede. De ani de zile ma aude vorbind despre echipa de fotbal a Uruguayului si tot ce s-a intamplat cu celestii la acest Mondial a facut-o curioasa. Vrea sa vada si ea „minunea”. Si asta e o performanta, mai ales ca eu nu am plusat cu nimic.

Pacat ca marti seara (cand Uruguay joaca cu Olanda) sunt la redactie, dar ma revansez sambata sau duminica. Poate ca, totusi,  duminica!!!

Lasă un răspuns

