Remember 1 – cand ajungi sa faci pe cerbul

Acum ca ma pregatesc sa-mi schimb total job-ul dupa aproximativ 20 de ani de munca in presa, vrand-nevrand fac bilanturi. E ca in armata: nu-ti amintesti decat fazele faine. Vorba vine.
A fost o perioada care a mustit de munca si stres, adesea programul se termina a doua zi si au fost sute de weekend-uri in care am stat departe de familie. Am cunoscut oameni speciali dar si pacalici, am avut parte de documentari si deplasari in locuri deosebite, anchete, am luat si amenzi (prin ’93, de la Ion Cristoiu), am si dat cateva (le numar pe degetele de la o mana), am realizat o serie de proiecte cu care nu mi-e rusine deloc. Toata aceasta zbatere a avut farmecul ei.
Cand o sa am timp, o sa postez pe blog imagini sugestive din toata aceasta perioada. Sparg gheata astazi cu o fotografie de acum cinci ani (august 2005). Eram producator general al revistei “apropoTV” si aveam de realizat un shooting cu Andra, pictorial care avea sa apara inaintea festivalului “Cerbul de Aur”.
Intr-una din ipostaze Andra trebuia sa se ia in coarne cu cerbul, dar nu avea atitudine si nu ne iesea deloc faza asa cum doream. Asa ca am facut eu pe cerbul (nu ca m-as pricepe, dar trebuie sa fii pregatit pentru orice), ne-am strambat unul la altul si intr-un final am avut si poza potrivita.

August 2005, facand pe "cerbul" cu "caprioara" Andra

Lasă un răspuns

