Remember 3 – ce Luciu si ce impresii!

S-a intamplat in iunie 2005, pregateam o coperta speciala pentru „apropoTV”. A fost un pictorial de pomina, pozele de making off au fost mult mai tari decat cele care au aparut in revista. Mai jos aveti o mostra in care am jucat rolul „mana cu telecomanda – servitoarea frumoasei Nicoleta”. Luciu a fost senzationala, nu doar pentru ca arata de vis, ci si pentru ca a fost extrem de cooperanta. Daca eram inspirati si filmam sedinta foto, in scurt timp eram cu totii vedete pe youtube. Glumesc!

Nicoleta Luciu si un producator mai implicat ca oricand

Au fost nenumarate momente speciale in perioada „apropoTV” si ar fi multe de spus (si aratat) despre minunatele pictoriale pe care le-am realizat cu „probably the best team in the world”. Nu sunt cele mai mari realizari jurnalistice ale celor aproape 20 de ani de munca pe care i-am petrecut in diverse redactii, dar a fost cea mai placuta perioada. Cei doi ani de „apropoTV” au fost ca un concediu pentru mine.

Munca mea in presa a inceput cu o colaborare nevinovata la „Cotidianul”. Era in 1991, cand ziarul era condus de Doina Basca. Norocul meu a fost ca era si Florin Iaru pe acolo, altfel nu as fi putut publica o pagina intreaga despre cercetarile unui medic celebru din Calimanesti, prof. Udriste, care promitea la acea vreme sa ucida cancerul.

Au urmat „calificarea si specializarea” in jurnalism, la locul de munca, la „Evenimentul Zilei” in perioada ’93-’94. Ce vremuri! La Evz am fost redactor doar primele doua saptamani, apoi regretatul Val Balanica m-a propus adjunct de sectie la Social si asta a fost inceputul. Imi aduc aminte ca am avut primul reportaj publicat despre viata muncitorilor romani din Israel, o pagina intreaga, chestie care se intampla destul de rar pe vremea lui Ion Cristoiu.

La „Ziua” am lucrat in cea mai buna echipa pe economic, alaturi de Corina Vasile si Carmen Rudnitchi, apoi am trecut pe investigatii. Impreuna cu Adina Anghelescu am scris despre „cazul Balotesti” mai mult decat despre orice alt subiect. Tone de semne.

La „Libertatea” am stat 99 de luni, timp in care am dus la indeplinire diverse proiecte. Am avut noroc cu desele schimbari de strategie editoriala, pentru ca altfel cred ca as fi plecat mult mai repede. Pana la urma nu am parasit Ringie de plictiseala, ci din cauza unor pacalici. Era in toamna lui 2003.

A urmat o perioada densa, in care am facut ceea ce putini s-au incumetat sa faca: proiecte pentru presa scrisa. Ultima realizare a fost un proiect pe WEB: noul click.ro.

Acum, dupa trei ani si ceva la Adevarul Holding, am luat decizia sa plec, sa parasesc zona media. Au contribuit la asta pacalici mai vechi si mai noi, carora, pe undeva, ar trebui sa le multumesc. De ce? Pentru ca m-au ajutat sa iau niste decizii pe care le tot amanam de ceva vreme. Exista proiecte de realizat si in alte domenii. Exista oameni care pot sa aprecieze sincer experienta, nu doar conjunctural. Exista oportunitati. Exista prieteni. Exista viata si in afara redactiei. Nu uitati sa va bucurati de ea!

Lasă un răspuns

