„Răsfoiala relaxată”, cadou pentru holding

Am pus diacritice in titlu ca sa nu creez confuzii. Ei bine, proiectul pentru emisiunea de radio „Rasfoiala relaxata” va fi dus mai departe de Cezar Badescu (cel putin asa sper), amicul meu de la „Adevarul”. A fost ideea mea, l-am botezat impreuna si nu am apucat sa tragem decat un pilot (si ala chel, fara jingle-uri, fara intro si final). A fost doar asa, for fun, sa se convinga barosanii ca merita. Este un cadou pe care-l fac holdingului. Cine e curios sa vada prima „Rasfoiala relaxata” in formula originala sa dea click aici!

Am auzit ca si holdingul are un cadou pentru mine: o reducere de 16,5% din banii de pe contractul de drepturi de autor. Bine ca e ultimul salariu la mogul!

La o rasfoiala relaxata cu Cezar Paul Badescu

Lasă un răspuns

