Adevărul Holding. Pârtie!

Dupa o luna si jumatate de munca fara tragere de inima si convietuire profesionala la limita comunicarii cu factorii de decizie, gata, am inchis capitolul “Adevarul Holding”.

Astazi a fost ultima zi pe “partie”, maine am de recuperat o zi libera si de sambata plec in concediu. Primul concediu adevarat din ultimii trei ani. Pe 16 august sper sa fiu resetat, astfel incat sa pot incepe tihnit un proiect pentru o alta companie.

Au lucrat trei ani si trei luni la “Adevarul Holding”, timp in care am realizat trei proiecte. Cred ca realizarile ar fi aratat si mai bine, daca “slalomul” pe care l-am facut in tot acest timp, nu ar fi avut atat de multe jaloane impuse. Factorii de decizie au deliberat si au stabilit ca ultima mea “coborare” nu a fost tocmai spectaculoasa si nu a adunat suficienti admiratori pe “partie” (ma refer la click.ro), desi realizarile erau in grafic.

La o discutie intre patru perechi de ochi care a avut loc pe 15 iunie 2010 in biroul celui mai mare factor de decizie din zona editoriala, am primit un raspuns naucitor: “Nu e treaba noastra sa avem idei geniale!!”. A fost raspunsul pe care mi l-a dat un alt factor de nadejde aflat la acea sedinta de informare. Ceilalti doi au tacut aprobator. Ar fi jdemii de detalii de comentat aici, dar chiar NU MAI ARE ROST.

O singura precizare merita facuta, in primul rand pentru cei care raman pe “partia” Adevarul Holding: atentie la fatarnicia factorilor de decizie. Astia cad tot timpul in picioare, iar de cei din jur, adica de oameni, de echipa, ii doare fix in “twin peaks”, oricat ar poza in baieti populari. Ce spun aici nu e razbunare. Nu am pe cine si nu vad sensul unui astfel de demers. Este realitatea pe care am constatat-o cu nenumarate ocazii. Cei multi din trust stiu despre ce vorbesc sau cel putin banuiesc, intuiesc acest lucru.

Coperta unui celebru LP al trupei “The Who” mi se pare sugestiva pentru a ilustra (cel putin partial) starea de fapt de pe “partie”. Nu vreau sa scriu mai multe. Fiecare o sa inteleaga ce vrea!

Toate cele bune si criza suportabila!

Special pentru Departamentul WEB! Daca respectati traditia sper sa ne vedem pe final de decembrie, exact asa cum v-am obisnuit in ultimii doi ani: in rol de Mos Craciun. Pun eu vinul!

  1. Alexandra

    Eu pun tequila. See you, Santa Claus!

  2. Aura

    Gata Mosule, e ca si aranjat 🙂

  3. Pingback: 2010 in review « GaNdUrI, ChEsTiI, SoCoTeLi

Lasă un răspuns

