Budapesta, un oras de vazut. Musai!

Am fost lenes rau in ultima vreme. Am si o scuza: am fost in concediu. A fost frumos, dar a cam trecut. De luni, la treaba.

Am fost cateva zile la Budapesta in perioada aceasta si am descoperit un oras maret. Stiu ca multi dintre romani sunt absorbiti de vestul ceva mai indepartat, e frumos si acolo, fireste, dar daca nu ati vizitat capitala Ungariei, eu v-o recomand. Am citit ghidul, stiam cateva despre acest oras, dar realitatea e mult mai placuta. Imperialistii astia! Nici nu spui ca a trecut si comunismul pe acolo. Luati-va macar 5 zile daca nu chiar o saptamana pentru a vizita Budapesta, asta ca sa ajungeti tihnit aproape peste tot unde merita. Am pus mai multe poze pe Facebook!

Palatul Parlamentului vazut din Bastionul Pescarilor.

Am vazut Viena, dar nu am fost inca la Praga, asa ca nu pot sa fac acum o ierarhie. Sper sa ajung la cehi anul viitor. Niste prieteni care au colindat lumea mult mai mult, mi-au spus ca Praga e si mai si. De abia astept sa ma conving!

P.S. Ca sa nu spuna cineva ca fac reclama desantata ungurilor, am si o recomandare de la noi: Oradea. Nu e o destinatie de vacanta, dar daca ajungeti in zona, merita sa zaboviti o zi si sa luati la picior centrul si nu numai. Nu ratati Hanul Pescarilor! O sa va placa.

Spor si racoare!

Un comentariu

  1. dana

    Super la Budapesta, ai mare dreptate, mie mi-a placut foarte mult acolo 🙂

Lasă un răspuns

