Lipsa vriei din redactie e o binefacere

Vreau sa va impartasesc o senzatie nemaipomenita! Stiti cum e in concediu, te relaxezi, nu trebuie sa mai urmaresti toate evenimentele si declaratiile tuturor imbecililor etc. Bineinteles aici ma refer la jurnalisti si la micile desfatari din vacante.

Ei bine, de trei saptamani de cand nu mai ard odata cu evenimentele, de cand mi-am schimbat job-ul, traiesc un sentiment magnific de relaxare si liniste interioara. Treaba am inceput-o efectiv acum o saptamana, dupa un binemeritat concediu, dar sentimentul e acelasi. Nu ma mai gandesc decat la ceea ce trebuie si la ceea ce ma intereseaza cu adevarat. Despre explozia e la Maternitatea Giulesti am aflat noaptea tarziu si asta numai pentru ca m-a mancat mana sa dau pe Realitatea TV. A fost doar un exemplu.

Sa nu fiu inteles gresit. Am de lucru cat China, dar lipsa vriei din redactie e o binefacere. Cel putin aceasta este situatia la zi si sper sa tina. Spor!

Lasă un răspuns

