Halpert si-a dat demisia de ziua mea. Cado!?

Am aflat dimineata, cand m-a sunat un amic, fost coleg de redactie, sa-mi spuna „la multi ani!”. Pe seara am ajuns acasa si am citit spovedania.

Nu o sa pierd timpul sa despic firul in patru, mai ales astazi. Chiar nu are rost. Vreau sa remarc doar aerul de fals haiduc, de dizident de conjunctura al celui care m-a mintit senin de doua ori. Prima data in 2003, dupa 99 de luni de munca in aceeasi redactie. A doua oara pe 15 iunie 2010. Ultima data a fost si vina mea, pentru ca mi-a placut sa cred ca oamenii se pot schimba. Altii, poate. Aviz aventurierilor!

Ce scriu eu aici nu are nicio legatura cu luptele interne de la AH. Sunt comentarii pe blogurile de media unde se spun multe, chiar si adevaruri. Ma opresc aici. Sunt suficient de detasat acum si chiar am chestii mai faine de facut.

Un comentariu

  1. ciprian

    La multi ani! Anu’ trecut pe vremea asta petreceam in redactie cu pizza si abia lansasem site/ul. Ha, ce vremuri!

    Dar dupa cum scrii si tu in post… e mai bine asa cum e acum

Lasă un răspuns

