Mai sunt si vedete normale. Bravo lor!

Luni seara, cand imi plimbam catelul, m-am intalnit cu unul dintre celebrii mei vecini: Aurelian Temisan. Radia la propriu. Mi-a povestit cum toata ziua s-a eschivat de jurnalistii si cunostintele care il tot asaltau, incercand sa afle daca e tatic, au ba. Apoi, cu fata numai zambet, imi spune: „Fetele sunt bine. De la ele vin. Totul e OK!”. Asa am ajuns printre privilegiatii care au stiut printre primii ca actrita Monica Davidescu, sotia lui Aurelian, a nascut o fetita superba.

L-am urmarit apoi vreme de vreo cinci minute povestind diverse despre marele eveniment. Asa am aflat ca nici el, nici celebra sa sotie, nu au vrut sa afle sexul urmasului, cu toate ca in timpul sarcinii Monica a facut cele mai sofisticate investigatii. Surpriza a fost totala duminica, atunci cand actrita a nascut la Maternitatea Giulesti.

Intr-o lume in care multe pute blegi stramba din nas cand afla ca vor avea o fetita, sau canta pe toate canalele ca vor avea baiat sau fata inca de la prima ecografie, uite ca mai exista si oameni cunoscuti care prefera discretia. Si mai presus de toate, au ales sa traiasca marea emotie pana la capat. Parca e mai firesc asa. Stiti cum se spune cand se naste un copil: sanatos sa fie! Restul sunt fite ambalate.

update! Scuze Aurelian, iti datorez un miel.

Lasă un răspuns

