Si ce-am mai serbat de Ziua Nationala

De Ziua Nationala televiziunile s-au intrecut sa ne bage pe gat sentimentul de mandrie ca suntem romani. Motto-ul zilei: „Noi de aicea nu plecam, nu plecam in strainatate”. Cateva povesti de succes ale unora de pe aceste meleaguri care s-au realizat prin alte parti, trebuiau sa ne faca sa ne imaginam ca totul e aproape minunat. Dumnezeu a vrut, in schimb, sa ne traga un pic de urechi si ne-a dat o vreme caineasca, ca o pedeapsa, chiar de 1 Decembrie, dupa multe zile de vreme nefiresc de frumoasa pentru acest timp.

O vreme sticloasa, special pentru 1 Decembrie

A fost prima data cand am avut liber de Ziua Nationala. Am stat acasa, am dormit mai mult, am citit ceva si am incheiat ziua cu un film fain si o cana de vin fiert. La multi ani, Romania!

Lasă un răspuns

