Ne-a trecut Olimpiada pe la ureche

Am avut o saptamana plina. Am primit un oaspete venit de peste mari si tari si m-am detasat complet de problemele cotidiene. Vinuri, tehnologii de vinificatie, degustari, conversatii, business. Singura intalnire cu televizorul am avut-o miercuri seara, la meciul Stelei.

Vineri, cand veneam spre casa, am auzit la radio si stirea care mi-a adus aminte in ce fel de tara traiesc. Cica Oprescu vrea ca Bucurestiul sa gazduiasca Olimpiada 2020. Cu ceva ani in urma, cand a candidat pentru prima data la Primaria Capitalei, l-am cunoscut pe dom’ doctor ca pe un tip spiritual, plin se sarm, care avea solutii realiste si pragmatice pentru problemele orasului. Nesansa lui a fost atunci apartenenta la un partid mai putin iubit pe Dambovita.

Astazi independentul Oprescu ma sperie. Povestea cu autostrada suspendata promisa in campania electorala mi se pare floare la ureche. S-a entuziasmat ca fata mare cand a vazut ca noul stadion national prinde, cat de cat, contur si a scos porumbelul cu Olimpiada. Cred ca a stat prea mult prin strainataturi si a uitat ce comuna administreaza. Astia de la CNA ar trebui sa aiba atributii extinse: sa-i amendeze si pe politicieni/primari cand bat campii in interes de serviciu.

Cat despre proiecte megalitice, sper sa apuc ziua in care o sa vad Centrul Istoric al Bucurestiului complet renovat.

Update! Ne-a trecut glontul pe la ureche, adica am ratat ocazia de a intra in analele istoriei ca prima tara care nu a reusit sa organizeze Olimpiada, presupunand prin absurd ca Bucurestiul ar fi fost ales oras gazda. Visul primarului general a fost spulberat de votul consilierilor. Sa mai spuna cineva ca ratiunea sforaie la Primaria Capitalei!

Un comentariu

  1. Amendarea politicienilor trebuie sa o facem noi, cu stampila pe buletinul de vot, ca de aiai s-a inventat votul democratic. Daca nici in asta nu mai credem, pa! Putem sa cautam in alta tara normalitatea.

Lasă un răspuns

