Nu-i de gluma cu blestemul mascatilor

M-am intors acasa dupa un Revelion petrecut la Piatra Neamt si vreau sa va impartasesc un episod petrecut in seara zilei de 31 decembrie.

La Garcina nu au fost zapezile de altadata, dar ne-am descurcat

Petrecusem dupa-amiaza la cabana unor prieteni, undeva pe malul Cuiejdiului, la 10-15 kilometri de oras, mai exact la Garcina. Ne intorceam spre Piatra dupa o repriza de „porcarii” la gratar, suficient vin fiert si senzatii tari pe derdelusul din curte. Se lasase deja intunericul, dar susaua era animata nevoie mare. La un moment dat ne-am trezit cu drumul blocat de o banda de mascati.

Asta e ceea ce am reusit sa surprind din marea confruntare (Garcina, Neamt 2010.12)

Baietii vamuiau turistii in ritmul indracit al tobelor. O masina care venea din spate ne-a depasit si a incercat sa scape. Cat ai clipi doi mascati s-au postat in fata ei. Mai aveau putin si se urcau pe capota. Soferul s-a ambitionat si a accelerat iar dupa cateva opinteli a scapat de blocada.

Dupa spectacol ne-am platit "taxa de drum" (Garcina, Neamt 2010.12)

Noi ne-am dat prinsi, am coborat din masini, am ascultat colindele, unii dintre noi s-au pozat cu uratorii, am cotizat si am plecat mai departe. N-am mers 500 de metri si ne-am intalnit cu cel care fortase „bariera”. Intrase in sant cu masina si nevasta-sa se chinuia sa-l impinga. Bine ca nu patise nimeni nimic. Nici macar masina. Am oprit, l-am ajutat si asa am aflat ca era politist cu state vechi intr-ale soferiei. Ne-am vazut apoi de drum multumiti ca ne-am lasat „jefuiti” si ca astfel am scapat de blestemele mascatilor.

Hai „La multi ani!”, sa fiti sanatosi si la punga grosi!

Lasă un răspuns

