Alo, unicilor, onorabililor, incercati si o demisie in grup!

Pe 15 iunie 2010, dupa ce timp de doi ani am construit (mai mult prin corespondenta) un site suficient de complicat impreuna cu o firma spaniola impusa de fosta conducere a Adevarul Holding, mi s-a comunicat ca performantele click.ro sunt sub asteptari si ca nu mai pot ramane redactor sef. A fost pus altcineva sa conduca masinaria gata construita iar mie mi s-a propus sa lucrez ca adjunct. Am refuzat si mi-am dat demisia.

Conducerea de atunci a Diviziei Web si-a luat angajamentul ca pana la sfarsitul anului sa urce click.ro spre cele mai inalte culmi, respectiv 200.000 de unici/zi, odata cu apropierea de marii rivali (cancan.ro si libertatea.ro). Daca nu, demisia!

Nu o sa insist cu cifrele. Cine e curios cum arata clasamentul constata si singurel pe trafic.ro sau pe sati.ro. Absolut normal, fata de luna iunie traficul a crescut. Ar fi crescut oricum, dar comparativ cu target-ul asumat de cei care m-au muscat de cur cu zambetul pe buze diferenta e barosana. Mai mult, sutele de mii de unici/luna in minus fata de competitori s-au mentinut.

As vrea sa vad un gest de onoare din partea celor numiti mai sus, evident din partea celor care au mai ramas in trust (intre timp unii s-au cerut afara, dar din cu totul alte motive).

Nu-mi fac iluzii. Oamenii cu onoare sunt pasari rare.

P.S. Felicitari celor cativa adevarati din echipa. Prefer sa nu dau nume, pentru ca sunt convins ca remarca mea o sa li se intoarca impotriva. Pacalicii stiu de ce!

  1. Pingback: Reporter Virtual » Revista presei despre presă

  2. insider

    Pana la urma aia de la care te asteptai la ceva onoare au fost dati afara vineri, Dane! Iar fostul director de la web e exilat nitel prin Ucraina, mai pacaleste putin viata.

  3. Pingback: Pacalicii fusera si se dusera. Cale batuta, ca bumbacul! « GaNdUrI, ChEsTiI, SoCoTeLi

Lasă un răspuns

