Am o noua dragoste!

Am fost foarte discret in ultima vreme, dar exista o explicatie. Am o noua dragoste: vplay.ro. Nu stiu cat o sa ma tina, dar deocamdata sunt vrajit.

Dupa ce am cotizat modic, am trecut de vreo doua saptamani la o cura intensiva de seriale. M-a prins flama! Nu sunt putine deloc iar unele sunt chiar si la sezonul al zecelea, asa ca va puteti imagina cum sta treaba. Programele tv nu ma mai atrag de mult (cu putine exceptii!), asa ca m-am setat pe seriale. Nu le amestec, pentru ca altfel mi se apleaca. Deocamdata ma lupt cu doua.

Si ca sa nu zica luma ca m-am plafonat, mi-am facut timp sa ajung si la teatru, mai precis la Teatrul Act, pe care vi-l recomand. Piesele au un alt farmec in sala aceea mica iar senzatiile sunt traite mai intens in acel micro colosseum. Merita toti banii!

Un comentariu

  1. Ridica-te, Gheorghe, ridica-te Dane de la telenovele si mai baga carbuni p-aci ca tot intru si nu vaz ni’ca… Mai bucura ochii unui ratacit in blogosfere cu cate o poya, o duda, o duduie :))

Lasă un răspuns

