O intalnire absolut surprinzatoare

M-am intalnit cu fostele buline rosii, colegii mei din presa de acum 17-18 ani, cei alaturi de care am facut „Facultatea de Jurnalism” cu calificare rapida la locul de munca la inceputurile Evenimentului Zilei. Am invins oboseala unui zbor de vreo 17 ore, care m-a cam stors de vlaga, si am fost la intalnire.

Am revazut oameni pe care nu i-am mai intalnit din iunie 1994, cand mi-am dat demisia de la EVZ. Pe unii nu i-am recunoscut decat dupa ce s-au prezentat, pe altii nici macar atunci (2-3!), dar pe cei mai multi i-am citit la prima vedere. Pentru mine surpriza serii a fost Amedeo Vasilescu, cel cu care pe vremuri ascultam King Crimson in pauzele de tigara. Era un munte de om, un fel de sumo al grupei, iar astazi l-am gasit pe domnul avocat ca tras prin inel. De obicei lucrurile se intampla invers, desi nu ne dorim asta. Bravo lui! Bravo tuturor celor care s-au straduit sa vina la intalnire. Sper sa fi fost doar incalzirea marii reuniuni din luna mai, cand vom serba 19 ani de la infiintarea Bulinei Rosii (eveniment decalat cu o luna, pe motiv de concedii). Sunt atatea de povestit…

Impreuna cu Amedeo Vasilescu si Marina Dohi (caruia ii mai multumesc o data ca a insistat cu telefonul) la intalnirea primei generatii de buline rosii

P.S. Despre promisiunea cu povestile din Africa de Sud nu am uitat, pur si simplu nu am avut timp. Poate maine!

  1. dana

    Nici nu credeam ca ai uitat de promisiune, eu astept cuminte. In privinta reuniunii de aseara a fost deosebit.

  2. amedeo

    salut dane
    am ajuns vedeata? :))
    te pup
    sa fii bine
    vorbim

Lasă un răspuns

