La capatul Africii – ep. 2. Piscina dintre vii si orasul dintre case

Dupa zbor, meciul de rugby si bineinteles o supercina asortata cu Shiraz de Nederburg, am dormit tun. Oak Tree Lodge, locul de cazare pe care l-am ales de pe booking.com, s-a dovedit a fi mai fain decat in pozele de prezentare. Asta aveam sa vad a doua zi, inainte de a pleca intr-un periplu pe la cateva crame mici din zona Paarl.

O locatie cocheta, amplasata perfect intre vii

Tentant?

In Paarl locuiesc aproximativ 150.000 de oameni, deci nu e chiar un orasel. Asa cum aveam sa vad si in alte localitati prin care am trecut, sud-africanilor nu le place la bloc, motiv pentru care aproape toata lumea locuieste in vile, case, cocioabe, fiecare dupa buget. Asta face ca localitatile sud-africane sa fie mult desfasurate pe orizontala, iar masina e mai mult decat o necesitate, mai ales ca transportul public e ca si inexistent, iar taxiuri nu prea vezi. Artera principala din Paarl are mai bine de 12 kilometri si chiar daca se circula destul de intens, zgomotul strazii e slab sesizabil, deci deloc stresant. Aveam sentimentul ca ne aflam undeva intr-o statiune inconjurata de vii.

O proprietate din Paarl, imagine tipica pentru multe localitati din Western Cape

Intr-o dupa-amiaza am fost pieton cale de vreo 6 kilometri dus-intors. Am plecat de la motel pana in centrul urbei, pentru ca am tinut mortis sa vizitez un magazin celebru in zona, o galerie de arta tinuta de doi batranei simpatici. Singurii pietoni albi am fost eu si amicul care m-a insotit. Abia in centru trotuarele s-au mai animat si ceea ce m-a surprins placut a fost faptul ca mai toata lumea ne-a salutat. Si albi, si negri, de toate varstele. Probabil era foarte evident ca suntem turisti.

Centrul orasului Paarl

In Paarl am vazut singurul McDonald la care nu se prea inghesuia nimeni

Daca am timp, maine ajungem in Cape Town si la ocean.

Lasă un răspuns

