Ce-as putea avea cu Oana Zavoranu?

La inceput am luat-o ca pe o gluma, dar cum povestea cu divortul Zavorancei se lungeste (cum altfel!?), trebuie sa clarific un lucru: imaginile in care apar alaturi de Oana si pe care cei de la ProTV le tot dau cand pomenesc de marele eveniment, au fost filmate la realizarea unui pictorial pe care l-am facut pentru revista apropoTV in iulie 2005.

Atunci eram editor general si producator al acestei reviste ceva mai speciale (inchisa de mult de Adrian Sarbu din orgoliu, dar asta e o alta poveste), produs pe care l-am realizat impreuna cu Costi Rogozanu si, probabil, cea mai faina echipa de ziaristi cu care am lucrat. Shooting-ul cu Oana Zavoranu a avut loc undeva in zona 1 Mai si, daca imi aduc bine aminte, ea juca un dublu rol, vedeta vanata de ziaristi vs. paparazzo. Asta a fost atunci.

In ultima vreme ma suna tot felul de amici si cunostinte, altii o interpeleaza pe sotia mea, care mai de care mai curiosi, dorind sa afle care ar fi implicarea mea in cazul divortului Pepe / Oana. Unii s-au prins cum stau lucrurile, dar tot se simte o urma de indoiala in glas. Totul a culminat vinerea trecuta, cand m-am intalnit la Caru cu bere cu niste vechi prieteni din Buzau. “Te-am vazut cu Oana Zavoranu! Ce cautai acolo, care-i treaba?”

Am cautat in arhiva de fotografii si am gasit imaginile de mai jos. Amintiri placute pentru mine, sper ca si pentru cei doi.

Aici Oana trebuia sa fie agresiva cu un presupus paparazzo. Nu a fost nicio problema sa-si intre in rol

Aici Oana in rol de paparazzo, ma "vaneaza" cu sange rece

Si ca sa nu spuna lumea ca am lucrat numai cu Oana, iata-ma si cu Pepe, trubaduri la mare altitudine. Era in martie 2005

 

Lasă un răspuns

