Cum e sa te frece la cap un vitel

A fost o zi superba de Pasti la Valcea

S-a intamplat de Pasti, acasa la soacra-mea. Era o vreme superba si eu eram adancit in lectura in curtea casei vechi din deal. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor, care-i treaba cu structura in retea, partenerii din retea etc si la un moment dat PAC!

Tatonarile lui Samburel au continuat , dar fara aceeasi finalitate

Samburel, un vitelus de 6 saptamani, cel mai tanar membru al generoasei familii de necuvantatoare care populeaza gospodaria, era cu botul la ceafa mea. Am ramas nemiscat pentru cateva secunde, dupa care mi-am cautat mobilul in buzunar. L-am setat repede pe filmare si am mimat preocuparea asteptand mutarea lui Samburel.

In secunda doi i-am simtit pe ceafa smirghelul limbii. O data, de doua ori … de patru ori si daca ramaneam nemiscat ar mai fi urmat, dar nu m-am putut abtine. Era prea de tot. A mai insistat un pic, apoi a trecut la mana, iar in cele din urma a sesizat aparatul cu care filmam. Parca dezamagit ca i-am tradat intimitatea, Samburel s-a indepartat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Iata-l pe Samburel, cel mai fain vitel

Daca sunteti curiosi sa vedeti ce si cum, click aici! (cauta video Coup de foudre)

Un comentariu

  1. Cum ar veni vorba, asta e viitorul CowSharing-ului

Lasă un răspuns

