Dupa 20 de ani

Astazi am fost in vizita intr-o redactie de ziar. De data aceasta in calitate de client, cu propuneri pentru un posibil parteneriat. Am intalnit oameni cunoscuti, unii chiar foarte vechi amici. Discutand, ne-am dat seama ca revederea noastra se intampla intr-o zi aniversara: 10 mai.

Nu e vorba de Ziua Regelui, desi evenimentul la care ma refer a avut legatura cu aceasta. E vorba de anul 1991 si de lansarea unui ziar poate prea finut pentru vremea lui, asa cum a fost si cel care l-a finantat: Cotidianul lui Ion Ratiu. Am rememorat cateva intamplari de pe vremea in care eram un colaborator nevinovat al fostului jurnal, despre intalnirea cu Doina Basca (veteranii stiu de ce!), cu Florin Iaru, Stefan Agopian, Lucian Vasilescu si abia atunci ne-am dat seama ca, intre timp, au trecut 20 de ani.

Nu am fotografii din redactia din acea perioada. Mi-ar fi placut sa postez macar una. Am in schimb o gramada de amintiri si, bineinteles, primele mele articole. Mi-e greu sa realizez ca a trecut de atunci o asa gramada de vreme. Nu stiu de ce, dar am sentimentul ca vorbesc despre o alta persoana.

Lasă un răspuns

