Am gasit si o zona de normalitate pe litoral

Am petrecut cateva zile pe litoral, timp in care m-am perindat cam peste tot. De la Vama Veche, la Mamaia. Turisti nu prea am vazut, poate dupa inceperea vacantei scolare sa se simta ceva animatie.

Candva celebre si obisnuite cu forfota, statiunile Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun, Olimp sunt tristetea intruchipata. E un cocktail de zone unde cei gospodari s-au mai pregatit pentru sezonul estival, alaturi de spatii lasate de izbeliste sau constructii neterminate. Desi am ajuns destul de des in Constanta, nu am avut timp sa mai trec prin centrul vechi. Am fost acum si am dat peste o alta zona jalnica. Oricum, sunt vaccinat, locuiesc in Bucuresti.

Cazinoul, poate singura emblema autentica a orasului, pare o maghernita parasita. Esplanada din vecinatate, care duce carte portul turistic, are stalpii atat de ruginiti incat e risc maxim sa te sprijini de balustrade.

Cazinoul din Constanta, iunie 2011 - mai trist ca niciodata

Daca te imbata peisajul, nu pune baza pe balustrade. Autoritatile s-au scos: au plantat un semn de avertizare.

Am gasit totusi si ceva care mi-a placut, desi spatiul e inca in curs de amenajare. In Mangalia. Portul turistic promite sa fie cel mai fain loc de promenada de pe litoral.

Cica pana la sfarsitul lunii toate amenajarile din portul turistic Mangalia vor fi incheiate. Nu cred pana nu vad!

Nu e ca la Monaco, dar e interesant.

Nu dau foarte bine in peisaj blocurile comuniste din vecinatate, dar faleza e deja o zona de normalitate. Unde mai pui ca e plin de tot felul de ambarcatiuni, care pot fi si inchiriate. Tentant!

Lasă un răspuns

