Pacalicii fusera si se dusera. Cale batuta, ca bumbacul!

Un comentariu pe care Insider l-a lasat zilele trecute la un post al meu de anul trecut, mi-a adus aminte ca pe 15 iunie s-a implinit un an de cand trei pacalici (pe atunci mari sefi in trustul lui Patriciu) m-au convocat la o sedinta in urma careia mi-am dat demisia de la Adevarul Holding. Nu am regretat niciodata decizia luata atunci. A fost o eliberare. Un pas intr-o alta directie pe care ar fi trebuit sa-l fac de mult.

Intre timp, pacalicii care sperau sa-si asigure posturile cu tot felul de schimbari incoerente, si-au luat talpasita sau au fost trimisi in exil. Ultimii chiar zilele trecute. Cale batuta, ca bumbacul!

Ma bucur pentru cei pe care i-am adus in echipa de la web si intre timp si-au confirmat valoarea. Ba chiar au reusit sa urce in schema. E meritul lor. Succese nebanuite!

Un comentariu

  1. Liverbird

    multumesc, Dan 🙂

Lasă un răspuns

