“Vara in alb” ma face sa filozofez in gri

Maine seara se implineste o saptamana de cand o mana de entuziasti sustinuti de o serie de producatori de vin si importatori, se straduiesc sa dea mai mult farmec interactiunii consumatorilor bucuresteni cu terasele restaurantelor. “Vara in alb”, o campanie de promovare a consumului de vin alb, organizata de Vinul.ro, ajunge in acest weekend la jumatatea parcursului sau. Cu ce foloase? Greu de spus. Prefer sa ma pronunt la final, atunci cand cifrele si feedback-ul general ma vor ajuta sa creionez mai bine tabloul.

Pana una-alta, am o mare certitudine intr-un noian de indoieli: consumul unui vin bun la restaurant (minim 40-50 lei pe meniu intr-o locatie decenta) este direct proportional cu gradul de cultura al populatiei din zona respectiva. Bineinteles, in ecuatie intra multe alte variabile (puterea de cumparare, obisnuinta de consum si gradul de interactiune cu horeca etc.), dar corelatia dominanta este cea pomenita mai sus. Evident, ce povestesc eu aici este o bucatica de consecinta din marea consecinta in care traiesc romanii in Romania.

Asa stand lucrurile, cred ca ar trebui sa militam cu totii pentru o reforma coerenta si cat mai rapida a invatamantului romanesc. Desi sunt undeva pe la a doua tinerete, am totusi mari indoieli ca o sa mai apuc sa respir normalitatea unei manifestari precum cea pomenita mai sus, aici in patria mama. Am totusi doua solutii: sa ma multumesc cu mica normalitate pe care incerc sa o creez in jurul meu, sau sa ma integrez, din cand in cand, in marea normalitate a unui popor mai de la vest.

O bucatica de normalitate, asa cum o inteleg eu, precum un solo de chitara clasica intr-o mare de manele

Anunțuri

  1. „Consumul unui vin bun la restaurant (minim 40-50 lei pe meniu intr-o locatie decenta) este direct proportional cu gradul de cultura al populatiei din zona respectiva.” Cultura unui produs se formează, iar voi aveţi această mare şansă, de a fi printre pioneri. La urma urmei, cererea se formează, chiar şi acolo unde ea nu există. Totul este să ştii cum să-l convingi pe cumpărător că are mare nevoie de ceea ce vrei tu să-i vinzi, iar apoi, bineînţeles, să-l şi păstrezi.

  2. dan bundur

    Glumeam, Nic!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: