Uruguay-ul mi-a inseninat duminica (desi era bezna afara!!!)

In aceasta dimineata, pe la 3.30, eram in fata laptop-ului cu pumnii stransi pentru echipa favorita. Meciul Argentina – Uruguay ajunsese la penalty-uri si, evident, mi-am amintit de memorabila partida Uruguay – Ghana de la Mondialul sud-african. S-au consumat emotii azi dimineata, dar ceva imi spunea ca jocul e rezolvat. Muslera s-a facut arc, a aparat sutul lui Tevez, dupa care totul a decurs firesc. Celestii mi-au inseninat duminica. Pe seara am musafiri si chiar aveam nevoie de o doza de buna dispozitie.

Urmeaza semifinala Copei America, meciul cu Peru. Mai povestim!

Muslera, cosmarul celor care trag de la 11 m

Lasă un răspuns

