Sunt atat de multumit, de parca as fi castigat la Loto!

In timp ce microbistii care patimesc pentru echipele din Liga lui Mitica trageau concluzii si faceau planuri pentru etapa urmatoare, stateam cu pumnii stansi in fata laptop-ului, conectat la un site de pariuri. N-am riscat niciun ban pentru ca pur si simplu am uitat ca as fi putut sa pariez. Tensiunea finalei Copei America de duminica seara m-a rupt pentru doua ore de orice fel de alte preocupari. Recunosc, in pauza mi-am plimbat cainele. Ozzy avea altfel de tensiuni.

As fi vrut sa fiu impreuna cu ei in tribuna!

Nu stiu daca sunt singurul fan din Romania al Uruguay-ului, asta chiar nu are importanta. Cert e ca echipa mea favorita, celestii, au mai dat o lectie de fotbal, de tactica, de devotament, de determinare asa cum nu cred ca o sa mai apuc sa vad la nationala noastra (desi tare mi-as dori acest lucru!). O tarisoara cu o populatie de aproximativ 3,5 milioane de locuitori are resurse sa arate lumii un fotbal magnific. Incredibil! Locul 4 de la Mondialele de anul trecut nu a fost intamplator. Eu stiam asta.

Sunt atat de multumit, de parca as fi castigat la Loto!

gazzetta.it imediat dupa meci.

 

lequipe.fr

Lasă un răspuns

