Si-am trecut de cealalta parte a baricadei

Astazi, incepand cu ora 20.00, undeva in centrul vechi al Bucurestiului, o sa ma aflu fata in fata cu presa. Jurnalisti, bloggeri, scriitori, invitati speciali, cu totii vor fi acolo unde vreme de vreo 19 ani am stat si eu, adica undeva in sala, luand notite si, eventual, punand intrebari.

Astazi sunt gazda la lansarea „3Hectare Sable Noble”, prima gama exclusiva de vinuri din portofoliul Wine Soul – Divizia Premium Murfatlar, entitate pe care incerc sa o pun pe picioare de exact un an de zile. Anul trecut pe vremea aceasta mai aveam exact trei zile de munca la Adevarul Holding, dupa care am intrat intr-o cu totul alta lume din punct de vedere profesional.

La lansarea Sable Noble, fotografie facuta de Adrian Armanca.

Nu am emotii, o sa vedem diseara. Ma bucur ca multi dintre fostii mei colegi, amici, prieteni au confirmat participarea si, sincer, mi-a facut placere sa-i iau la rand cu telefonul, povestindu-le despre lansarea pe care o pregatesc. Nu i-am putut chema pe toti si imi cer scuze. O sa avem timp sa ne tot intalnim, pentru ca ceea ce urmeaza sa se petreaca in aceasta seara sper sa fie inceputul unei lungi perioade de interactiuni voioase. Ca sa imprumut un slogan de la berari, prietenii stiu de ce!

Pana una-alta va astept pe http://www.facebook.com/winesoulcommunity.

Lasă un răspuns

