Cum sa degusti o dilema

Multe s-au mai intamplat de la ultima postare. Am fost prins in campanie, in campania de cules de la Murfatlar, unde vreme de mai bine de trei saptamani am facut de toate. Am fost un fel de asistent al lui Razvan Macici, oenologul pe care l-am adus din Africa de Sud pentru a rescrie la un alt nivel poezia vinului de Murfatlar.

Nu va speriati, evident, vinurile le vor face cei care se pricep, eu o sa am treaba doar cu restul celor care trebuie facute pentru ca licorile sa ajunga la clienti. A fost ca un curs intensiv despre vin si multe alte lucruri care tin de aceasta industrie. Obositor, dar frumos. Cu program de la 6.30 pana la miez de noapte, uneori chiar dupa, de luni pana sambata inclusiv. Daca sunteti curiosi, aici gasiti multe din cele cate s-au petrecut in campanie.

Intre timp am revenit in Bucuresti, unde mi-a luat mai bine de o saptamana sa ma dezmeticesc si sa revin la zi cu toate cele lasate in suspensie. Miercuri am fost la Godot Cafe – teatru, o locatie faina din centrul istoric, unde Dilema Veche iti tine clubul o data pe luna. Wine Soul a fost partener de nadejde si a pus la bataie Sable Noble – vinurile de nisip. A fost o seara faina, mai ales ca tema discutiei a fost vinul. Ofertant. Daca sunteti curiosi va asteptam la urmatoarele editii ale Clubului Dilema Veche, in octombrie si decembrie, pentru ca vom fi tot acolo. Cu alte vinuri, din game superioare. Tentant?

Impreuna cu Mircea Vasilescu, seriful Dilemei Vechi.

Colegul meu Cristian Baschir gestioneaza cu atentie vinurile de nisip.

A fost sala plina la Godot si o atmosfera foarte placuta.

Lasă un răspuns

