Brunch patriotic

Da, am petrecut de ziua nationala. Intr-un Bucuresti parasit de multi combatanti, mi-am dat intalnire cu niste amici si cativa invitati de-ai lor la o degustare de vinuri romanesti. Am avut si steagul la masa. Gazda a fost wine barul Vinexpert din Piata Amzei, un loc placut pentru astfel de operatiuni speciale. 

Trei albe, un roze si patru rosii, in total opt vinuri care ne-au facut sa conversam cale de mai bine de patru ore. Asa cum spunea prietenul Razvan Macici, acolo unde e o sticla de vin pe masa, exista cel putin un subiect comun iar povestile curg cu usurinta.

Nu o sa intru in amanunte despre vinurile degustate, pentru ca nu vreau sa-mi dau aici cu parerea despre ce fac altii, atata vreme cat sunt jucator in acest domeniu. Daca e sa pomenesc un vin, atunci acesta va fi cel pe care-l am in portofoliu. De 1 Decembrie am avut la degustare si Arezan, o foarte placuta surpriza pentru cei care nu avusesera ocazia sa-l deguste pana atunci, si o reconfirmare cu bis pentru cei care stiau despre ce e vorba cu acest Cabernet Sauvignon atat de fructos.

Vin, gustari si tricolor. Conversatiile plutesc undeva pe fundal

La final, pentru ca oricum era trecut de miezul noptii, am incheiat cu un vin frantuzesc, un Bordeaux extrem de accesibil ca pret si foarte placut: Chateau Charron (80% Merlot + 20% Cabernet Sauvignon). Un cupaj care trebuie incercat. Spor!

 

Lasă un răspuns

