Si-am infruntat semeti urgia!

De fiecare data cand ajung acasa la soacra-mea dispar prin gospodarie si fac fotografii. Sunt ani de zile de cand fac chestia asta si placerea de a descoperi aceleasi lucruri simple este la fel de mare. Weekend-ul trecut am petrecut Pastele, din nou, la Pesceana.

Am ajuns acolo sambata putin dupa pranz, dupa ce am facut o pana in Dragasani exact in fata unei vulcanizari. Am descarcat portbagajul si apoi m-am retras in camera mare unde am atipit ascultand focul din soba. M-am trezit dupa cateva minute intrigat de zgomotul care venea de afara. Turna cu galeata si curtea era plina cu bobite de gheata. Evident, mi-am luat aparatul si am iesit in veranda. Urgia a durat mai bine de jumatate de ora si a lasat urme peste tot. Mamaie mi-a spus ca nu a mai vazut asa ceva. Apoi, desi natura era ciufulita bine, totul a reintrat in normal.

Urgia dezlantuita

Dupa ploaie covorul de gheata a mai rezistat cateva ore.

Via din spatele casei arata ca o padure de tepe in asteptarea "clientilor".

A doua zi ne-am bucurat cu totii de bucatele pregatite. Mamaie a fost sufletul "petrecerii".

Flori de cires.

Gargara sub ochii ratoiului.

Paznicul lemnelor.

Probabil cea mai fericita vaca din Oltenia.

Opt codite fericite.

Lasă un răspuns

