Toate panzele sus!

Am ajuns, din nou, la Pesceana. Aveam aparatul de fotografiat la mine, asa ca am trecut la treaba, in timp ce toata lumea pregatea de zor masa de pranz. Mi-au picat cu tronc panzele paianjenilor din gospodaria soacra-mii. Cateva dintre ele, evident. Hai sa zicem, un fel de best of. Cam asta a iesit!

Vanatorul, aparent absent, sta la panda undeva in partea dreapta.

sss

Totul pare de cand lumea, incremenit in razele soarelui. Realitatea e la polul opus.

Podul magaziei e plin cu panze de paianjeni. Am ales una mai expresiva.

Fantana este un alt loc preferat de acesti mici diavoli.

Munca nene, nu gluma. Ma refer la panza!

Nu ma intereseaza parerea voastra despre acest demers (despre fotografii in sine putem vorbi, asta e o cu totul alta discutie). Mie mi se pare fascinant tot ceea ce e legat de natura, in general de sumedenia de lucruri despre care majoritatea covarsitore a oamenilor a decis ca sunt marunte.

 

  1. titlul este superb, nu mi-ar fi trecut prin cap ca asta voi vedeaaaaaaaaaaaa!
    ador tesatorii astia draguti! 🙂 fara gluma!

Lasă un răspuns

