Valea Lotrului, o minune

Concediul a venit cam pe nepusa masa in aceasta vara, pur si simplu ceva s-a revoltat in mine si am avut nevoie de o pauza. Adevarul e ca am obosit. Am tras de mine mai mult decat era cazul si m-am trezit din vria zilnica cu o nevoie acuta de liniste si odihna.

La mine reincarcarea bateriilor si detasarea de pseudoprobleme functioneaza doar daca ajung la munte si la mamaie la tara. Mi-am propus sa stau la Ranca, pentru ca visam doar piscuri si privelisti marete. A fost o decizie neinspirata, pentru ca locul de care am pomenit are mult mai multe motive de a fi evitat. Din pacate. Asa ca am traversat inca o data Transalpina plecand din sud si am ajuns la Voineasa trecand prin Obarsia Lotrului. Superb. Valea Lotrului e o minune, mai ales ca am gasit si o cazare perfecta. M-am intors dupa o saptamana, nu neaparat alt om, dar cu mai multa liniste interioara. Oricand as da marele Bucuresti pentru Valea Lotrului. Oricand. Sper sa va placa fotografiile.

O casuta perfecta, retrasa si cu o priveliste de vis.

Wellcome!

O mica minunatie.

Un fel de Pic si Poc, doi smecheri care ne vizitau numai la ora mesei.

In fiecare seara a plouat la Voineasa, scurt dar revigorant. Minunat!

Valea Pascoaiei, un afluent al Lotrului pe care te poti aventura zeci de kilometri

La Caprarete, un loc de suflet de pe Valea Pascoaiei

E doar un pastrav pregatit haiduceste la jar.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

