Doua fotografii favorite

Am facut ceva schimbari pe blog la inceput de an si aici cred ca e de vina vacanta de dupa sarbatori. Si ca sa incep intr-un mare fel acest 2013, pe care-l vad plin de planuri dar si de imprevizibil, am ales doua fotografii favorite de anul trecut, ca un semn de continuitate pe care mi-l doresc pentru anul care ne asteapta.

Prima este o poza care tine de planul personal, de dorinta de a fi alaturi de cei dragi. Sper sa am mai mult timp pentru ei si sa recidivez jucand, din nou, rolul de Mos Craciun.

xxxxx

Pe cat posibil, sper sa fiu responsabil cu cadourile si in restul anului.

A doua este o fotografie care are legatura cu zona profesionala in care activez de mai bine de doi ani si jumatate. 2013 este anul in care vom avem multe de demonstrat cu vinurile Cramei Atelier. Pentru ca ne-am propus sa facem doar vinuri care sa va merite!

No comment. Doar spor!

No comment. Doar spor!

Lasă un răspuns

