Motive de crescut inima

Acum douazeci de ani faceam cumparaturile la singurul magazin Mega Image din Bucuresti, cel de la Lizeanu, desi nu stateam in zona si nici nu aveam masina. A fost primul supermarket cu aer occidental care aparuse in acele vremuri si-mi facea o deosebita placere sa zabovesc aproximativ saptamanal printre rafturi, cumparand diverse pentru casa. Nu ma deranja sa plec pe jos si apoi sa schimb doua mijloace de transport, incarcat cu 5-6 sacose de plastic burdusite, care imi taiau palmele. Imi placea sa fac cumparaturi intr-un magazin civilizat.

Relatia intensa a durat ani buni, pana ne-am mutat intr-o alta zona a Capitalei. Erau deja alte vremuri, comertul ajunsese la un alt nivel, dar am pastrat legatura cu Mega Image, ajungeam relativ des la magazinul din 13 Septembrie.

Astazi am fost in vizita la noul concept store al aceluiasi lant de magazine, amplasat in Piata Gemeni din Capitala, nu departe de Lizeanu, acolo unde a inceput „relatia” in urma cu doua decenii. Numai ca motivele prezentei mele in noul Mega Image nu au tinut de shopping, ci de familie. Am vrut sa vad cum arata magazinul a carui grafica interioara a fost realizata de Oana, fiica noasta cea mare. Si am vrut sa vad cu arata si „insula” unde se comercializeaza multicolorele inghetate „La Strada”, a caror ambalaj a fost bumbarit tot de Oana.

Oana si mami in concept store-ul Mega Image, inainte de a trece la fapte, adica la cumparaturi

Oana si mami in concept store-ul Mega Image, inainte de a trece la fapte, adica la cumparaturi

Am luat cate o inghetata si am trecut in revista tot magazinul. Fain. Oana a fost tare bucuroasa. Si noi la fel. Ea nu-si mai aducea aminte de nenumaratele ore in care a lucrat peste program pentru acest proiect, pur si simplu isi admira munca. Noi, eu si mami, i-am multumit imaginar ca ne-a dat inca un motiv ca sa ne creasca inima :). Ceea ce va doresc din suflet si voua!

Daca ii trece cuiva prin cap ca acest post are legatura cu reclama mascata, atunci n-a inteles nimic, dar nu ma supar daca cei de la Delhaize se sesizeaza si-mi fac o surpriza placuta :))). De exemplu, „La Strada” free pe viata!

update – Evelin, primul interviu! 🙂

Lasă un răspuns

