Iubita mea din Oostende

Belgia. Marea Nordului. Seara. Finalul unei zile in care trecusem in revista centrul vechi al minunatului Bruges. Aveam timp sa inhalam si aerosolii altei mari, asa ca am ajuns la Oostende. O plimbare pe cheiul care delimiteaza portul de cochetele carciumioare de vizavi, fotografii la malul marii in locul in care se deschide o esplanada de cativa kilometri, goala pusca din pricina vremii inca reci (era la final de mai) si cam atat. Stanga’mprejur si inapoi la masina. Mai aveam vreo 150 de kilometri pana „acasa”, la Etrun, undeva in nordul Frantei. Am zis sa nu ne intoarcem pe acelasi drum si am luat-o pe stradute, palalel cu portul. N-am mers nici doua minute si am vazut-o pe ea cum privea marea din balcon, mai goala decat esplanada. Se poate mai mult decat goala pusca? Se poate. Goala sexy. Super sexy.

Am scos aparatul, aparatul foto, focus, shot! Si shot! Si iar shot! Si tot asa cam 30-40 de secunde. Apoi am privit-o si mi-am imaginat cum se vede marea din spatele ei. Mi-am inchipuit o dimineata insorita, servind cafeaua in balcon, nestiind la ce sa privesc mai intai: marea cu zarile sau pe ea cu formele.

Clipa de melancolie s-a risipit. Fuga la masina si dai bice spre Franta. Acasa am cautat pe net sa vad daca duduia are un nume. Nimic. Cine o fi taticul ei? Nimic. Am ramas cu pozele si cu pseudomirosul de cafea din balcon.

Minunata creatura, nu?

xxxxxxx

Ea e!

Minunat!

Minunat!

Incredibil!

Incredibil!

Lasă un răspuns

