Un fel de dare de seama

Dupa decembrie ’89 era la moda intrebarea „Ce-ai facut in ultimii cinci ani?”. Astazi, traim intr-un cu totul alt context, dar intrebarea e la fel de actuala, cu precizarea ca termenul a crescut.

Mica mea video-dare de seama se refera la ultimii patru ani, pe care parca i-am trait in doua-trei trimestre, asta e senzatia imediata. Cand incep sa derulez amintiri legate de proiectul Cramei Atelier, cu care mi-am confundat existenta dupa ce am plecat din media, realizez ca in august chiar se vor implini patru ani de cand am intrat in lumea vinului. Putin pentru profesionistii din domeniu, suficient daca ma gandesc la etapele parcurse la foc automat si mai ales la ceea ce am avut de invatat de la meseriasii cu care am intrat in contact.

Asa a fost sa fie. Am terminat Geodezia si am lucrat doar patru luni si jumatate pe santier. Au urmat aproape 19 ani in media dupa o „scolarizare” la locul de munca (Evenimentul Zilei in 1993-1994, cu antecedente inca din 1991 la Cotidianul si alte publicatii) si iata inca cativa ani in vinuri, tot cu calificare la job. Stiu ca nu sunt singurul cu astfel de CV, cred ca importante sunt rezultatele si satisfactia per total.

Hai sa vedeti ce a mai ramas 🙂 din interviul de care povesteam mai sus!

Dan Bundur | M1 Crama Atelier (Murfatlar) from Confident PR on Vimeo.

Lasă un răspuns

