Despre taticul vinificatorilor

noi

Impreuna cu Razvan Macici, in septembrie 2011, pe faleza din Mangalia. Era in timpul primei campanii din istoria Cramei Atelier.

Am scris ceva zilele trecute sub impulsul unei mari bucurii pentru o realizare de exceptie a unui prieten. S-a intamplat pe blogul de companie al Cramei Atelier, un proiect la care lucrez din 2010, ocazie cu care l-am cunoscut pe Razvan Macici, cel care a fost numit de curand intr-o functie speciala in cadrul unei mari corporatii din top 10 mondial in materie de vinificatie.

Vreau sa pastrez si pe blogul personal emotia momentului, e o chestiune mai mult decat profesionala, si vreau sa ma bucur peste ani recitind aici aceste ganduri.

 

26 mai 2015

Acum patru ani si jumatate, mai exact in noiembrie 2010, trimiteam un mail in Africa de Sud. Peste doua zile am primit raspuns. A fost primul contact cu Razvan Macici despre care atunci stiam doar ca exista si ca realizase vinul Campionatului Mondial de fotbal din acelasi an.

Peste alte trei saptamani l-am asteptat la Otopeni, apoi am plecat pe litoral. Au urmat cateva zile de discutii, vizite si degustari la Murfatlar. A mai fost si o escapada in marea de vie pe un ger aspru, si-mi aduc aminte ca Razvan avea zambetul pe buze, capul descoperit si doar geaca de piele pe el.

Ce a urmat, se stie in mare. Istoria Cramei Atelier e o carte deschisa. Ce nu se stie sunt intamplarile, multe memorabile, pe care le-am trait alaturi de acest om si ceilalti „muschetari” de la M1. Nu a sosit acum momentul sa depan amintiri si nu vreau sa dau un aer de bilant acestui text. Vreau pur si simplu sa impartasesc bucuria pe care o simt. Bucuria pentru reusita prietenului meu Razvan Macici, pentru care marele Distell a fost nevoit sa inventeze functii care sa se asorteze mai bine cu valoarea lui de mare facator de vinuri. “Head winemaker” si “Wine ambassador”. Tare!

Unii au scris carti pentru ca l-au vazut pe Hagi jucand, si asta e doar un exemplu. Pentru ceea ce am petrecut pana acum impreuna cu Razvan, ar merita sa scriu si eu una. S-ar putea sa nu iasa foarte groasa, dar sunt convins ca ar fi plina de har. Exact ca omul Razvan Macici.

Pana una-alta inca savurez aceasta bucurie si incerc sa-mi imaginez ce frenezie e acasa la Razvan, acolo in via de la Nederburg, alaturi de frumoasa lui familie.

Fericitule, numai tu stii cat ai muncit sa ajungi taticul vinificatorilor!

P.S. Abia astept sa petrecem a cincea campanie.

🙂

 

Un comentariu

  1. Frumos, sper sa am si eu onorea sa-l cunosc intr-o buna zi pe „taticul vinificatorilor”! 🙂

Lasă un răspuns

